IV Jornada de Controvèrsies en Ictus
El pròxim divendres, 30 de maig, la Unitat de Malalties Vasculars Cerebrals del Servei de Neurologia de l’Hospital de Sant Pau, organitza una nova jornada sobre controvèrsies relacionades amb l’ictus, una patologia que és la principal causa de discapacitat al món i la segona causa de mort.
Durant la Jornada, que enguany celebra la seva quarta edició i que tindrà lloc a la Facultat de Medicina (UAB) de Sant Pau, experts en ictus de diferents centres sanitaris, exposaran aspectes controvertits en el maneig de pacients amb ictus per a establir debats i compartir coneixements entre els professionals sanitaris que estan involucrats en el tractament d’aquesta patologia.
La IV Jornada de Controvèrsies en Ictus va dirigida a professionals sanitaris de diferents àmbits com metges i infermeres de neurologia, cardiologia, urgències, medicina interna, medicina física i rehabilitació, metges de família, entre altres especialitats.
Pots consultar aquí el programa de la Jornada.
Inscriu-te ja gratuïtament a través del següent enllaç.
Altres notícies:
-
15/12/2025Aquest Nadal, els petits gestos poden generar grans canvisLlegir notícia -
16/12/2025El Dr. José Antonio González, coordinador de la Secció de Sarcomes de l’Associació Espanyola de CirurgiaLlegir notícia -
16/12/2025Vine a conèixer de primera mà la Unitat de Recursos Comunitaris Dr. Pi i Molist de Sant PauLlegir notícia -
15/12/2025El Dr. Álex Martínez Domeño, coordinador d’Hospitalització del Servei de NeurologiaLlegir notícia