Durant els pròxims dies 28 i 29 de març tindrà lloc a l’Hospital el I Curs d'Infermeria d'Hemodinàmica en CTO, que organitza l'Hospital de Sant Pau i en el que hi participa World Medica com a empresa col·laboradora.
És un curs obert, a nivell nacional i Portugal, i està dedicat al paper fonamental que juga la infermera d'Hemodinàmica en el tractament de les oclusions cròniques totals.
Altres notícies:
-
12/02/2025Sant Pau col·labora en la missió Hypatia II per estudiar la salut menstrual a l’espaiLlegir notícia
-
12/02/2025Sant Pau organitza una jornada dirigida a cuidadors i pacients amb ParkinsonLlegir notícia
-
11/02/2025Sant Pau organitza la 46a edició del Curs Intensiu Teòric-pràctic del Bloqueig NerviósLlegir notícia
-
11/02/2025Informació sobre la fase 3 de llocs resultants de les Convocatòries publicades el desembre 2022Llegir notícia
-
10/02/2025Més de 2.500 persones celebren amb la Mariona i l’IR Sant Pau la Festa de la Dona i la Nena a la CiènciaLlegir notícia