Durant el 9é Congrés de la World Society for Reconstructive Microsurgery (Seul), que es va celebrar la setmana passada, el Dr. Jaume Masià, cap del Servei de Cirurgia Plàstica de l’Hospital de Sant Pau, va ser nomenat membre del Executive Committee d’aquesta societat. És la primera vegada que un professional del nostre Estat és designat per a formar part d’aquest Comitè.
El Comitè executiu de la World Society for Reconstructive Microsurgery està constituït per un grup de 10 experts en Microcirurgia de diferents especialitats representant les tres grans àrees de coneixement mundial que són Europa, Àsia i Nord-Amèrica.
Other news:
-
18/12/2025Missa del GallRead news -
15/12/2025Aquest Nadal, els petits gestos poden generar grans canvisRead news -
16/12/2025El Dr. José Antonio González, coordinador de la Secció de Sarcomes de l’Associació Espanyola de CirurgiaRead news -
16/12/2025Vine a conèixer de primera mà la Unitat de Recursos Comunitaris Dr. Pi i Molist de Sant PauRead news