La Dra. Gemma Craywinckel, directora gerent de Sant Pau va participar en la trobada de la Fundació Barça amb altres gerents dels hospitals pediàtrics de referència amb l'objectiu de fer balanç del Programa pel Benestar Pediàtric, en què s’engloba la col·laboració conjunta. Un programa del qual s’han beneficiat durant la temporada 2018/19 més de 134.000 nens i nenes.
En la reunió hi han participat, a part de la Dra. Craywinckel, els doctors Manel del Castillo, gerent de l’Hospital de Sant Joan de Déu; Javier Massaguer, director general HM Nens de Barcelona; Albert Salazar, gerent de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron; Jordi Ara, gerent territorial de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol; i Joan Martí, director general de la Corporació Sanitària Parc Taulí.
El Programa de Benestar Emocional Pediàtric, de la Fundació Barça i dels hospitals que hi col·laboren, té com a objectiu fomentar el benestar emocional dels nens i nenes amb malalties greus, mitjançant el reforç d'emocions positives. El programa està dividit en tres projectes: Il·lusions (promou trobades amb jugadors i seccions), Donacions (lliurament de material divers) i Hospitals.
Other news:
-
19/12/2025Publicació assignació definitiva de convocatòries de desembre 2024Read news -
18/12/2025Missa del GallRead news -
15/12/2025Aquest Nadal, els petits gestos poden generar grans canvisRead news -
16/12/2025El Dr. José Antonio González, coordinador de la Secció de Sarcomes de l’Associació Espanyola de CirurgiaRead news