El Servei d’Angiologia, Cirurgia Vascular i Endovascular ha estat guardonat pel Capítulo Español de Flebología y Linfología de la SEACV amb el premi Alberto Masegosa a la millor publicació en Flebologia i/o Linfología publicat en una revista Indexada l’any 2017.
El treball titulat "Age-adjusted D-dimer for the diagnosis of deep vein thrombosis" estava signat per Efrén Gomez, Eva Fuentes, Sergi Bellmunt i J.R. Escudero i es va portar a terme en col·laboració amb l’Atenció Primària.
L’objectiu de l’estudi va ser definir un valor més específic de sospita de trombosi venosa profunda ajustant-lo a l’edat, incloent l’escala de Wells com a pretest, sense perdre sensibilitat.
Other news:
-
19/12/2025Publicació assignació definitiva de convocatòries de desembre 2024Read news -
18/12/2025Missa del GallRead news -
15/12/2025Aquest Nadal, els petits gestos poden generar grans canvisRead news -
16/12/2025El Dr. José Antonio González, coordinador de la Secció de Sarcomes de l’Associació Espanyola de CirurgiaRead news