El Dr. Alberto Lleó, director del Servei de Neurologia de Sant Pau, i la Dra. Alba Sierra, adjunta del mateix Servei, han estat escollits entre els 25 millors neuròlegs de l’Estat segons el diari El Español. Un índex elaborat amb les classificacions dels millors hospitals públics i privats de la Península, que es publica des de 2018.
Per escollir els especialistes s’ha tingut en compte tant els seus càrrecs en els diferents hospitals i centres on treballen com la seva inclusió en altres rànquings, que recullen opinions dels usuaris. També s’han valorat reconeixements que han rebut durant la seva trajectòria tant en l’àmbit nacional com internacional, i les publicacions científiques i projectes que han desenvolupat els darrers anys.
Other news:
-
19/12/2025Publicació assignació definitiva de convocatòries de desembre 2024Read news -
18/12/2025Missa del GallRead news -
15/12/2025Aquest Nadal, els petits gestos poden generar grans canvisRead news -
16/12/2025El Dr. José Antonio González, coordinador de la Secció de Sarcomes de l’Associació Espanyola de CirurgiaRead news