La doctora Jara Cárcel Márquez, guanyadora de la prestigiosa Beca Spotahome per a estades postdoctorals
La doctora Jara Cárcel Márquez, guanyadora de la prestigiosa Beca Spotahome per a estades postdoctorals
Jara Cárcel, Investigadora Postdoctoral del grup de Farmacogenòmica i genètica neurovascular de Sant Pau, ha estat seleccionada com a guanyadora de la II Edició de la Beca de Mobilitat per a Estades Postdoctorals de Spotahome, una convocatòria internacional que dona suport a joves investigadors perquè puguin ampliar la seva formació en institucions d’excel·lència a l’estranger.
La beca, dotada amb fins a 2.500 euros al mes durant quatre mesos, permetrà a la investigadora continuar la seva recerca en neurociències al prestigiós Paris Brain Institute, un centre de referència internacional situat a la capital francesa.
"Aquesta beca representa una gran oportunitat per a mi tant a nivell personal com professional. Em permetrà aprofundir en la meva línia d'investigació i establir col·laboracions internacionals de gran valor", ha explicat la investigadora.
Una investigació prometedora
Els resultats del seu estudi podran obrir camí en el descobriment de les causes genètiques de l’ictus, una de les principals causes de mort i de discapacitat i que afecta anualment a més de 70.000 persones a l’Estat cada any.
El programa de beques Spotahome té com a objectiu contribuir a una comunitat científica més oberta i internacional, ajudant els joves investigadors a superar les barreres econòmiques i logístiques que sovint suposen les estades a l’estranger.
Per a més informació sobre la beca, es pot consultar la pàgina oficial de Spotahome: Beca Postdoctorado Spotahome.
Otras noticias:
-
15/12/2025Aquest Nadal, els petits gestos poden generar grans canvisLeer noticia -
16/12/2025El Dr. José Antonio González, coordinador de la Secció de Sarcomes de l’Associació Espanyola de CirurgiaLeer noticia -
16/12/2025Vine a conèixer de primera mà la Unitat de Recursos Comunitaris Dr. Pi i Molist de Sant PauLeer noticia -
15/12/2025El Dr. Álex Martínez Domeño, coordinador d’Hospitalització del Servei de NeurologiaLeer noticia