Curs d’oxigenació per membrana extracorpòrea (ECMO) venoarterial en pacients adults amb xoc cardiogènic
Curs d’oxigenació per membrana extracorpòrea (ECMO) venoarterial en pacients adults amb xoc cardiogènic
Ja et pots inscriure al “Curs d’oxigenació per membrana extracorpòrea (ECMO) venoarterial en pacients adults amb xoc cardiogènic”. 15,5 hores de formació per dotar als/les professionals dels Serveis d’Anestesiologia, Cirurgia Cardíaca, Cardiologia i Infermeria involucrats/des en el programa ECMO de coneixements adequats en la tècnica d’ECMO per desenvolupar les habilitats necessàries en escenaris d’emergència i ampliar coneixements en situacions clíniques d'especial rellevància remarcant l’enfocament multidisciplinari i el treball en equip.
És un curs semipresencial amb aula virtual (del 02/06/2025 al 25/06/2025) i sessions presencials (19/06/2025 de 14h a 20h i 20/06/2025 de 8:30h a 15:30h) que engloba 15,5 hores de formació (4 en línia i 11,5 presencials). Aquest curs és dirigit als/les professionals dels Serveis d’Anestesiologia, Cirurgia Cardíaca, Cardiologia i Infermeria involucrats/des en el programa ECMO.
Els objectius del curs són:
- Proporcionar una base de coneixements adequada en la tècnica d’ECMO.
- Desenvolupar habilitats en escenaris d'emergència.
- Ampliar coneixements en situacions clíniques d'especial rellevància.
- Remarcar l’enfocament multidisciplinari i el treball en equip.
Pots inscriure’t en aquest enllaç. La inscripció del curs, amb places limitades, té un cost de 600€.
Trobaràs tota la informació en el programa del curs que et facilitem a continuació:
#MésTalent
Other news:
-
15/12/2025Aquest Nadal, els petits gestos poden generar grans canvisRead news -
16/12/2025El Dr. José Antonio González, coordinador de la Secció de Sarcomes de l’Associació Espanyola de CirurgiaRead news -
16/12/2025Vine a conèixer de primera mà la Unitat de Recursos Comunitaris Dr. Pi i Molist de Sant PauRead news -
15/12/2025El Dr. Álex Martínez Domeño, coordinador d’Hospitalització del Servei de NeurologiaRead news