Ruta de navegació

Publicador de continguts

Actualitat

null 14a Edició del curs “Tractament depuratiu continu en el pacient crític"

14a Edició del curs “Tractament depuratiu continu en el pacient crític"

27/11/2025

Ja et pots inscriure a la 14a edició del curs de formació específica “Tractament depuratiu continu en el pacient crític” adreçat als/les infermers/es d’atenció al/la pacient crític organitzat per experts/es del Servei de Medicina Intensiva de l’Hospital de Sant Pau amb el suport del Campus d’Aprenentatge.

El curs, amb modalitat presencial, té una duració de 25 hores i es durà a terme del 9 al 12 de febrer de 2026 de 8 h a 15 h i té com a objectiu principal proporcionar una formació específica en la depuració contínua que permeti al personal d’infermeria liderar l’aplicació dels diferents tractaments depuratius que pugui precisar el/la pacient crític al:

- Conèixer les bases anatomo-fisiològiques de la funció renal.
- Conèixer els diferents dispositius de depuració contínua i la seva tècnica d’utilització.
- Demostrar coneixements, habilitats i destresa en la utilització dels diferents monitors utilitzats en les pràctiques.
- Identificar i gestionar les complicacions més freqüents en la depuració contínua.
- Identificar la interrelació entre els coneixements teòrics i la seva aplicació pràctica.

Pots inscriure’t fins al 16 de gener de 2026. Trobaràs tota la informació del curs i com inscriure’s en aquest programa.

Per a qualsevol dubte, pots contactar amb: santpaudocent@santpau.cat

#MésTalent

Comparteix la notícia:

Home Formulari Iframe