Virginia Maqueda Arellano i Laura Balaguer Cardona van rebre el segon i el tercer premi respectivament al millor pòster durant el V Congrés Català d’Infermeria en Salut Mental “Horitz0 x 100”, celebrat a l’Hospital a començaments de juny.
Els treballs premiats són:
“La diferencia de estigma entre dos poblaciones”, de Virginia Maqueda, EIR de segon any.
“Impacto de la terapia hortícola en la calidad de vida y la autoestima de los pacientes diagnosticados de TMS ingresados en la unidad de agudos del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau”, de Laura Balaguer, infermera de torn del matí de B2 de Psiquiatria.
Altres notícies:
-
15/04/2025La Dra. Elena Cortés, coordinadora clínica de dues noves guies per a la miastènia gravis generalitzadaLlegir notícia
-
15/04/2025Per Sant Jordi... La cultura també cura!Llegir notícia
-
11/04/2025Membres de les Comissions Avaluadores (Convocatòries desembre 2024)Llegir notícia
-
08/04/2025Jornada d’actualització en maneig i prevenció cardiovascular compartida, una oportunitat per reforçar la col·laboració assistencialLlegir notícia
-
03/04/20252a. Edició del curs bàsic Codi MedicamentLlegir notícia