La Dra. Margarida Majem, del Servei d’Oncologia Mèdica, i el Dr. Joan Carles Trujillo-Reyes, del Servei de Cirurgia Toràcica, ambdós de Sant Pau, han participat en l’elaboració d’un document de consens pel tractament del càncer de pulmó en estadi IIIA, que ha estat publicat a la revista Clin & Trans Oncol amb el títol “Multidisciplinary consensus statement on the clinical management of patients with stage III non-small cell lung cancer”.
El tractament del càncer de pulmó en aquest estadi continua sent controvertit. Amb l’elaboració d’aquest document s’ha intentat consensuar un tractament contant amb l’opinió de diferents experts que participen en el diagnòstic i tractament d’aquest tumor.
https://link.springer.com/article/10.1007/s12094-019-02134-7
Otras noticias:
-
19/12/2025Publicació assignació definitiva de convocatòries de desembre 2024Leer noticia -
18/12/2025Missa del GallLeer noticia -
15/12/2025Aquest Nadal, els petits gestos poden generar grans canvisLeer noticia -
16/12/2025El Dr. José Antonio González, coordinador de la Secció de Sarcomes de l’Associació Espanyola de CirurgiaLeer noticia