Isabel Ramírez de Diego i Laura Sánchez Martín, infermeres del Servei Cardiologia de Sant Pau, especialitzades en control de marcapassos-desfibril·ladors a l’Hospital han estat premiades com a 1er i 2on premi al Congrés RITMO 2021 celebrat el passat juny.
Més informació sobre les comunicacions
Isabel Ramírez de Diego va guanyar el primer premi amb “Análisis de las transmisiones perdidas durante el Seguimiento Remoto de Marcapasos sin cables”.
Laura Sánchez Martín el segon amb “Evaluación de la satisfacción del paciente con un dispositivo cardíaco implantable seguido a través de monitorización remota”.
Otras noticias:
-
18/12/2025Missa del GallLeer noticia -
15/12/2025Aquest Nadal, els petits gestos poden generar grans canvisLeer noticia -
16/12/2025El Dr. José Antonio González, coordinador de la Secció de Sarcomes de l’Associació Espanyola de CirurgiaLeer noticia -
16/12/2025Vine a conèixer de primera mà la Unitat de Recursos Comunitaris Dr. Pi i Molist de Sant PauLeer noticia