Acord de collaboracio entre IRIIB Sant Pau i Psious per realitzar assajos clinics amb realitat virtual
L'Institut de Recerca de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau - IIB Sant Pau i l'empresa Psious han signat un acord de col·laboració a través del qual investigadors clínics de l'Hospital de Sant Pau tindran a la seva disposició equips de realitat virtual per realitzar assajos clínics amb els seus pacients. Dins d'aquest marc de col·laboració, es preveu la utilització de la RV en assajos clínics de durada aproximada d'entre 12 i 24 mesos, amb un nombre de pacients variable (entre 200 i 300) depenent de l'estudi i abastant un rang de patologies diverses.
La col·laboració s'inicia amb l'estudi Eficàcia de la realitat virtual com a estratègia de distracció del dolor i l'ansietat en la histeroscòpia, dirigit per l'equip del Dr. Josep Estadella, del Servei de Ginecologia i Obstetrícia de l'Hospital de Sant Pau.
Otras noticias:
-
15/12/2025Aquest Nadal, els petits gestos poden generar grans canvisLeer noticia -
16/12/2025El Dr. José Antonio González, coordinador de la Secció de Sarcomes de l’Associació Espanyola de CirurgiaLeer noticia -
16/12/2025Vine a conèixer de primera mà la Unitat de Recursos Comunitaris Dr. Pi i Molist de Sant PauLeer noticia -
15/12/2025El Dr. Álex Martínez Domeño, coordinador d’Hospitalització del Servei de NeurologiaLeer noticia