Breadcrumb

Asset Publisher

Events

null El Dr. Hector Corominas, nou vicedega de Professorat i Planificacio de la Facultat de Medicina de la UAB

El Dr. Hèctor Corominas, nou vicedegà de Professorat i Planificació de la Facultat de Medicina de la UAB

Col·laborarà en la gestió del personal docent i de l’organització i suport en el disseny de la docència
21/10/2026

El Dr. Hèctor Corominas, director del Servei Mancomunat de Reumatologia de l’Hospital de Sant Pau i Hospital Dos de Maig, acaba de ser nomenat vicedegà de Professorat i Planificació de la Facultat de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). En aquest càrrec, el Dr. Corominas col·laborarà en la “gestió del personal docent i de l’organització i suport en el disseny de la docència, un repte que afronta amb moltes ganes i amb molta il·lusió”. Enhorabona per aquest nomenament!

Aquesta designació és un reconeixement més a la seva extensa trajectòria com a docent i en l’àmbit clínic i de recerca, concretament en l’abordatge de les malalties inflamatòries cròniques i autoimmunes sistèmiques, i ecografia musculoesquelètica.

Llicenciat i Doctor en Medicina per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) en Farmacogenètica (2004) i Màster en Gestió Clínica de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) (2008), ha estat cap del Grup de Recerca en Dany Multiorgànic i Reumatologia de l’Institut de Recerca de Sant Pau (IR Sant Pau), vicepresident i patró de la Societat Española de Reumatologia (SER), i president de la Societat catalana de Reumatologia (SCR). En l’àmbit internacional, cal destacar que ha estat Board de Standing Committee on Epidemiology and Health Services Research/European League Against Rheumatism (EULAR), i Board de la Union Européene des Médecins Spécialistes (UEMS)-Section de Rhumatologie.

Procedent d’una nissaga de metges originàriament iniciada el 1817 a Banyoles i que ja va per la setena generació de facultatius, actualment, el Dr. Corominas és Director de Docència de l’Hospital de Sant Pau i Professor Titular de la seva especialitat, Reumatologia, al Departament de Medicina de la UAB. També és professor de l’Escola d’Ecografia de la Societat Catalana (SCR), Espanyola (SER), Europea de Reumatologia (EULAR), i de la Harvard University (HMS). 

En el darrer rànquing dels Premis del Monitor Empresarial de Reputació Corporativa (MERCO) i l’Observatori de la Salut (OdS), el Dr. Corominas va ser escollit com a un dels 10 reumatòlegs més ben valorats i reconeguts pels seus companys. 

Comparteix la notícia:

Home Formulari Iframe-en