Ruta de navegación

Publicador de contenidos

Actualidad

null Més de 90 alumnes s’han graduat a l’Escola Universitària d’Infermeria de Sant Pau

Més de 90 alumnes s’han graduat a l’Escola Universitària d’Infermeria de Sant Pau

23/06/2026

L’Escola Universitària d’Infermeria Sant Pau va celebrar el passat 15 de juny de 2026 l’acte de graduació de la promoció 2022-2026 del Grau en Infermeria, una jornada molt especial que va reunir estudiants, famílies, professorat i professionals de la comunitat educativa per commemorar la culminació d’una etapa acadèmica i personal marcada per l’esforç, el compromís i la vocació de servei.

Més de 90 estudiants van rebre la seva graduació després d’haver completat un itinerari formatiu que els ha permès adquirir els coneixements, les competències i les habilitats necessàries per exercir la professió infermera amb excel·lència, rigor científic i una profunda mirada humanista.

Amb més de 70 anys d’experiència formant infermeres i infermers, l’EUI-Sant Pau continua apostant per un model docent basat en l’excel·lència acadèmica, la innovació, la proximitat i l’atenció centrada en la persona, contribuint a la formació de professionals preparats per oferir les millors cures i liderar la transformació de la salut.

#MésTalent

Comparteix la notícia:

Home Formulari Iframe-es