El Dr. Castillo vocal expert del Consell Assessor de Medicaments Hospitalaris del CatSalut
El Dr. Diego Castillo, director del Servei de Pneumologia de Sant Pau i coordinador del Programa de Malalties Minoritàries de l’Hospital, entra a formar part de Consell Assessor de Medicaments Hospitalaris (CAMH) del Servei Català de Salut (CatSalut), dins del Programa d’Harmonització Farmacoterapèutica de la Generalitat de Catalunya.
L'òrgan s'encarrega principalment d’harmonitzar les recomanacions de criteris d’ús, accés i provisió dels medicaments d’acord amb els principis d’ús racional a l’àmbit del CatSalut. Entre els membres del CAMH hi ha vocals experts en diferents àrees.
Otras noticias:
-
06/08/2026Sant Pau posa en marxa l’Espai Esclerosi Múltiple per a pacients, familiars i cuidadorsLeer noticia -
24/07/2026Sant Pau reactiva l’Hort Terapèutic i Ocupacional de l’Hospital dins el projecte ReHealmsLeer noticia -
21/07/2026El Servei de Cirurgia Plàstica de Sant Pau participa en una missió humanitària internacional de microcirurgia reconstructiva a BielorússiaLeer noticia -
21/07/2026El Dr. Castillo vocal expert del Consell Assessor de Medicaments Hospitalaris del CatSalutLeer noticia