El Dr. Castillo vocal expert del Consell Assessor de Medicaments Hospitalaris del CatSalut
El Dr. Diego Castillo, director del Servei de Pneumologia de Sant Pau i coordinador del Programa de Malalties Minoritàries de l’Hospital, entra a formar part de Consell Assessor de Medicaments Hospitalaris (CAMH) del Servei Català de Salut (CatSalut), dins del Programa d’Harmonització Farmacoterapèutica de la Generalitat de Catalunya.
L'òrgan s'encarrega principalment d’harmonitzar les recomanacions de criteris d’ús, accés i provisió dels medicaments d’acord amb els principis d’ús racional a l’àmbit del CatSalut. Entre els membres del CAMH hi ha vocals experts en diferents àrees.
Otras noticias:
-
21/07/2026El Servei de Cirurgia Plàstica de Sant Pau participa en una missió humanitària internacional de microcirurgia reconstructiva a BielorússiaLeer noticia -
21/07/2026El Dr. Castillo vocal expert del Consell Assessor de Medicaments Hospitalaris del CatSalutLeer noticia -
16/07/2026Sant Pau es proclama un any més campió dels BCN Salut GamesLeer noticia -
15/07/2026Sant Pau rep més de 6.300 euros de la mona solidària de l’Obrador de Sant Tomàs per al seu projecte d’humanització de PediatriaLeer noticia