Més de 90 alumnes s’han graduat a l’Escola Universitària d’Infermeria de Sant Pau
L’Escola Universitària d’Infermeria Sant Pau va celebrar el passat 15 de juny de 2026 l’acte de graduació de la promoció 2022-2026 del Grau en Infermeria, una jornada molt especial que va reunir estudiants, famílies, professorat i professionals de la comunitat educativa per commemorar la culminació d’una etapa acadèmica i personal marcada per l’esforç, el compromís i la vocació de servei.
Més de 90 estudiants van rebre la seva graduació després d’haver completat un itinerari formatiu que els ha permès adquirir els coneixements, les competències i les habilitats necessàries per exercir la professió infermera amb excel·lència, rigor científic i una profunda mirada humanista.
Amb més de 70 anys d’experiència formant infermeres i infermers, l’EUI-Sant Pau continua apostant per un model docent basat en l’excel·lència acadèmica, la innovació, la proximitat i l’atenció centrada en la persona, contribuint a la formació de professionals preparats per oferir les millors cures i liderar la transformació de la salut.
#MésTalent
Altres notícies:
-
23/06/2026Més de 90 alumnes s’han graduat a l’Escola Universitària d’Infermeria de Sant PauLlegir notícia -
23/06/2026Oberta la convocatòria de projectes del X Congrés d’Experiència de Pacient XPA Barcelona CongressLlegir notícia -
19/06/2026El Servei de Malalties Infeccioses de Sant Pau organitza la Jornada de Prevenció i Profilaxis en Pacients amb Teràpies Biològiques o ImmunosupressoresLlegir notícia -
18/06/2026La Dra. Anna López, vicepresidenta de Formació i Grups de Treball de l’Acadèmia Espanyola de Dermatologia i Venereologia (AEDV)Llegir notícia