Isabel Ramírez de Diego i Laura Sánchez Martín, infermeres del Servei Cardiologia de Sant Pau, especialitzades en control de marcapassos-desfibril·ladors a l’Hospital han estat premiades com a 1er i 2on premi al Congrés RITMO 2021 celebrat el passat juny.
Més informació sobre les comunicacions
Isabel Ramírez de Diego va guanyar el primer premi amb “Análisis de las transmisiones perdidas durante el Seguimiento Remoto de Marcapasos sin cables”.
Laura Sánchez Martín el segon amb “Evaluación de la satisfacción del paciente con un dispositivo cardíaco implantable seguido a través de monitorización remota”.
Other news:
-
30/03/2026El Dr. Joaquín López-Contreras nomenat director del Servei de Malalties Infeccioses de Sant PauRead news -
30/03/2026‘Hackeando la brecha’: Sant Pau impulsa la innovació en salut digital amb lideratge femeníRead news -
27/03/2026Leonor Guiñón nova coordinadora de Laboratoris de Sant PauRead news -
26/03/2026Èxit rotund a la III Jornada PROA de Sant PauRead news