Fins el març de 2018 el Recinte Modernista de Sant Pau acollirà un nou cicle de concerts de música clàssica i conferències. El cicle “Dies de Música” s’inicia el pròxim diumenge 8 d’octubre a les 19h amb el concert “Bachx2”. La primera conferència, a càrrec de l’arquitecte Carles Gelpí i l’escenògraf Ignasi Cristià, responsables de la rehabilitació i el projecte expositiu de Sant Salvador, tindrà lloc dijous 19 d’octubre, a les 19h, amb el títol “Sant Salvador, un pavelló modernista contemporani”.
El preu de l’entrada dels concerts és de 10 euros. El personal de Sant Pau (i un acompanyant) pot adquirir entrades per a aquests concerts amb un 20% de descompte. Ho podrà fer a les taquilles (pavelló de l’Administració) identificant-se amb l’acreditació. L’entrada a les conferències és gratuïta.
A banda del descompte per a aquesta activitat, us recordem que el personal de Sant Pau pot visitar gratuïtament el Recinte Modernista, a més de gaudir d’un 50% de descompte per a un acompanyant.
Altres notícies:
-
15/04/2025La Dra. Elena Cortés, coordinadora clínica de dues noves guies per a la miastènia gravis generalitzadaLlegir notícia
-
15/04/2025Per Sant Jordi... La cultura també cura!Llegir notícia
-
11/04/2025Membres de les Comissions Avaluadores (Convocatòries desembre 2024)Llegir notícia
-
08/04/2025Jornada d’actualització en maneig i prevenció cardiovascular compartida, una oportunitat per reforçar la col·laboració assistencialLlegir notícia