La IV Jornada FLS reuneix experts a Sant Pau per millorar l’abordatge de les fractures per fragilitat
La IV Jornada FLS reuneix experts a Sant Pau per millorar l’abordatge de les fractures per fragilitat


El divendres 23 de maig de 2025, l’Hospital de Sant Pau va ser l’escenari de la IV Jornada FLS (Fractures per Fragilitat), una cita destacada per a professionals de la salut interessats en la prevenció i tractament de les fractures osteoporòtiques. Professionals de diversos equips multidisciplinaris van participar en aquesta trobada per intercanviar coneixements i experiències entorn d’aquesta problemàtica de salut pública.
Coincidint amb l’esdeveniment, es va donar a conèixer la nova web de la Unitat Funcional de Fractures per Fragilitat, amb informació útil per a persones ateses i cuidadors/es.
A la jornada, que va tenir lloc a la Sala d’actes de l’Hospital, hi van intervenir professionals del Servei Català de la Salut, especialistes de Sant Pau i de diversos centres hospitalaris del territori.
Una mirada integral sobre la fragilitat
El programa va abordar temes clau com el model FLS Territorial impulsat per Sant Pau, la col·laboració i coordinació amb l’atenció primària, el rol de la gestora de casos i les últimes innovacions terapèutiques i tecnològiques, com la telemedicina i els sistemes de prevenció de caigudes.
També es van habilitar espais per al debat i la reflexió conjunta, afavorint un entorn de treball multidisciplinari i col·laboratiu.
La Unitat Funcional FLS, un recurs clau en l’abordatge de l’osteoporosi
Les fractures per fragilitat, principalment causades per l’osteoporosi, tenen un impacte significatiu en la qualitat de vida de les persones. Per fer-hi front, Sant Pau disposa d’una Unitat Funcional específica, formada per un equip multidisciplinari que treballa per millorar la detecció precoç, el seguiment i la prevenció d’aquestes lesions.
La nova pàgina web de la Unitat ofereix informació completa sobre els serveis, objectius, professionals implicats, projectes en marxa i recursos pràctics per a la ciutadania.
Consulta tots els materials disponibles aquí
Altres notícies:
-
11/07/2025Celebra amb nosaltres el Dia Mundial de la TCAI a l’Hospital de Sant Pau!Llegir notícia
-
11/07/2025Julio de Caso rep una menció especial durant el 26th EFORT CongressLlegir notícia
-
10/07/2025Sant Pau participa en el primer informe del Comitè d’Experts per a la Salut Mental de FarmaindústriaLlegir notícia
-
01/07/20254 de juliol – Jornada per a la sensibilització sobre la Malaltia Intestinal Inflamatòria a Sant PauLlegir notícia