Gestió de fàrmacs termolàbils després de l'apagada elèctrica del 28 d'abril de 2025


Aquest 28 d’abril de 2025, es va produir una apagada elèctrica generalitzada que podria haver afectat la conservació adequada dels medicaments termolàbils (aquells que cal conservar en nevera) emmagatzemats a diferents centres sanitaris, residències i domicilis.
Si l’apagada elèctrica a la teva llar va ser de menys de 10 hores els medicaments es poden fer servir, sempre que la porta de la nevera es mantingués ben tancada. En la resta de casos us recomanem consultar als/les professionals corresponents.
Si ets pacient o cuidador/a d’un/a pacient a qui es dispensa medicació hospitalària pots fer la teva consulta enviant un correu electrònic a farmaciaambulatoria@santpau.cat. Indica el nom, número d’història, medicament i temps en què la medicació pot haver estat a temperatura ambient. Recomanem que no es llenci la medicació fins que no es doni resposta a la consulta realitzada.
Altres notícies:
-
19/05/2025Sant Pau acull una jornada d’actualització sobre el Top 3 Esmo Breast Cancer 2025Llegir notícia
-
15/05/2025Sant Pau organitza la V Jornada d’Actualització en GeriatriaLlegir notícia
-
15/05/2025Com ens hem de preparar per la vellesa? Aquest és el tema del proper Sant Pau TalksLlegir notícia
-
13/05/2025Sant Pau acull la IV Jornada FLS per reforçar la prevenció i el tractament de fractures per fragilitatLlegir notícia