Degut a la entrada en vigor de la 8a edició de la classificació TNM del càncer de pulmó elaborada per la International Association for the Study of Lung Cancer (IASLC), l’Àrea d’Oncologia de la Sociedad Española de Neumología y Cirugía Torácica (SEPAR) ha posat en marxa la creació del III Grupo Cooperativo del Carcinoma Broncogénico GCCB- SEPAR III.
Aquest grup té com a objectiu la recollida prospectiva de dades en pacients amb diagnòstic de carcinoma broncogènic per mirar de dur a terme una nova anàlisi dels factors pronòstics.
El grup es posarà en marxa el proper setembre de 2016 i el nostre Hospital participarà de manera activa de la mà de la Dra. Elisabeth Martínez-Téllez del Servei de Cirurgia Toràcica formant part de l’equip Coordinador.
Altres notícies:
-
15/04/2025La Dra. Elena Cortés, coordinadora clínica de dues noves guies per a la miastènia gravis generalitzadaLlegir notícia
-
15/04/2025Per Sant Jordi... La cultura també cura!Llegir notícia
-
11/04/2025Membres de les Comissions Avaluadores (Convocatòries desembre 2024)Llegir notícia
-
08/04/2025Jornada d’actualització en maneig i prevenció cardiovascular compartida, una oportunitat per reforçar la col·laboració assistencialLlegir notícia