
El dijous, 18 d'abril, la sala d'actes de l'Hospital acull la presentació del llibre "Artteràpia, l'art que transforma", un llibre de l'autora i editora Gemma Bruna sobre el programa d'artteràpia de la Unitat de Cures Pal·liatives de Sant Pau.
L'obra recull diferents imatges de les obres d'art i testimonis dels pacients, familiars i professionals involucrats en el programa d'artteràpia de Sant Pau, que busca ajudar-los en aquest moment de dol de la seva vida a través de l'art.
I és que l'objectiu del llibre consisteix a explicar, a través de la mateixa experiència, els beneficis i l'impacte de l'art pels pacients a l'hora de superar els seus últims moments a través de l'expressió d'emocions i pensaments que, sovint, no poden expressar en paraules.
La presentació del llibre, que començarà a les 18h a la sala d'actes de l'Hospital de Sant Pau, comptarà amb la participació de diferents testimonis que conversaran sobre la seva experiència real.
Les places són limitades, així que no esperis i inscriu-te ja a la presentació del llibre a través del següent enllaç.
Pots consultar aquí el cartell.
Otras noticias:
-
15/04/2025La Dra. Elena Cortés, coordinadora clínica de dues noves guies per a la miastènia gravis generalitzadaLeer noticia
-
15/04/2025Per Sant Jordi... La cultura també cura!Leer noticia
-
11/04/2025Membres de les Comissions Avaluadores (Convocatòries desembre 2024)Leer noticia
-
08/04/2025Jornada d’actualització en maneig i prevenció cardiovascular compartida, una oportunitat per reforçar la col·laboració assistencialLeer noticia
-
03/04/20252a. Edició del curs bàsic Codi MedicamentLeer noticia