Aquest matí a la Sala Francesc Cambó del Recinte Modernista Sant Pau s’ha inaugurat oficialment la XVIII Reunió de la Red Cochrane Iberoamericana. L’acte, que coincideix amb el 25è aniversari del Centre Cochrane, ha comptat amb la presència de Pilar Aparicio, directora general de Salut Pública, Qualitat i Innovació del Ministeri de Sanitat; Tracey Howe, co-chair del Cochrane Governing Board; i Xavier Bonfill, director del Centre Cochrane Iberoamericà, Hospital de la Santa Creu i Sant Pau. IIB Sant Pau. Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). La presentació ha anat a càrrec de Xavier Borràs, director mèdic de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.
Dels dies 17 al 20 d’octubre el Centre Cochrane celebra el seu 25è aniversari coincidint amb la celebració a Barcelona de la XVIII Reunió de la Red Cochrane Iberoamericana. Si voleu acompanyar el Centre Cochrane en qualsevol acte del programa de la XVIII Reunió de la Red Cochrane Iberoamericana, si us plau, feu-ho saber escrivint a cochrane@cochrane.es o trucant al 935 537 814. Gràcies!
Altres notícies:
-
21/07/2026El Servei de Cirurgia Plàstica de Sant Pau participa en una missió humanitària internacional de microcirurgia reconstructiva a BielorússiaLlegir notícia -
21/07/2026El Dr. Castillo vocal expert del Consell Assessor de Medicaments Hospitalaris del CatSalutLlegir notícia -
16/07/2026Sant Pau es proclama un any més campió dels BCN Salut GamesLlegir notícia -
15/07/2026Sant Pau rep més de 6.300 euros de la mona solidària de l’Obrador de Sant Tomàs per al seu projecte d’humanització de PediatriaLlegir notícia